.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طولانی ترین جلسه هیات دولت در گیلان؛
310 مصوبه در سفر استانی هیئت دولت به گیلان
معاون اول رئيس جمهور حاصل برگزاري جلسات هشت ساعته هيئت دولت و فرهنگ و هنر گيلان را تصويب 310 بند مصوبه عنوان كرد.
310 مصوبه در سفر استانی هیئت دولت به گیلان

معاون اول رئيس جمهور حاصل برگزاري جلسات هشت ساعته هيئت دولت و فرهنگ و هنر گيلان را تصويب 310 بند مصوبه عنوان كرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، محمدرضا رحيمي يكشنبه شب در پايان بررسي جلسه هيئت دولت در جمع خبرنگاران حاصل بررسي جلسات برگزار شده را اعلام كرد.
وي اظهار داشت: جلسه فرهنگ و هنر و هيئت دولت در مجموع هشت ساعت طول كشيد كه طولاني‌ترين جلسات در سفر سوم هيئت دولت بوده است.
رحيمي با بيان اينكه تا جايي كه در توان داشتيم نارسايي‌هاي استان در دولت مورد پيگيري قرار گرفت، بيان داشت: تاكيدات رئيس جمهور به وزرا نتايج را به نقطه عطف رساند.
وي تاكيد رئيس جمهور را برطرف كردن مشكلات مردم گيلان عنوان كرد و گفت: تلاش و مساعي تمام مسئولان و مديران استان موجب شده تا جلسه هيئت دولت طولاني‌ترين جلسه در سفرهاي سوم محسوب شود.
معاون اول رئيس جمهور با اشاره به اينكه تصميمات خوبي در اين جلسه گرفته شده است، خاطرنشان كرد: در دور نخست سفر هيئت دولت به گيلان 242 مصوبه به تصويب رسيد كه 98 درصد آن در دست اقدام بوده و يا در شرف انجام است.
وي اعتبار دور نخست كارهاي عمراني، فرهنگي، بهداشتي، درماني و سرمايه‌گذاري و اشتغال را حدود 2 هزار و 140 ميليارد تومان اعلام كرد.
رحيمي با اشاره به مصوبات دور دوم سفر اظهار داشت: در اين سفر 244 بند مصوبه براي گيلان به تصويب رسيد كه 88 درصد آن اقدام شده و يا در دست انجام است.
وي شايستگي مردم گيلان را تصويب بيش از اين تعداد مصوبه عنوان كرد و افزود: اگر مي‌توانستيم بيش از اين مقدار به پاي مردم گيلان مي‌ريختيم.
معاون اول رئيس جمهور اعتبار مصوبات دور دوم سفر دولت را يك هزار و 820 ميليارد تومان ذكر كرد و اظهار داشت: اين مصوبات در بهبود تغييرات وضعيت استان نتايج خوبي را داشته است.
وي به مصوبات دور سوم سفر دولت اشاره كرد و بيان داشت: در دور سوم سفر هيئت دولت به گيلان تعداد 310 بند مصوبه به تصويب رسيد.
رحيمي مبلغ اعتبار اين تعداد مصوبات را 275 ميليارد تومان اعلام كرد و افزود: اين مبلغ در كارگروه فرهنگي براي برنامه پنج‌ساله علاوه بر بودجه‌هاي سنواتي براي استان به تصويب رسيد.
وي با بيان اينكه هر سال بودجه فرهنگي جداگانه‌اي داريم، خاطرنشان كرد: اين مبلغ در اختيار استاندار گيلان و مسئولان است كه در بخش فرهنگي هزينه كنند.
رحيمي جمع اعتبارات و تسهيلات ريالي براي گيلان را بالغ بر 21 هزار ميليارد تومان عنوان و تصريح كرد: اين مبلغ به اندازه كل بودجه عمراني كشور در يك سال است.
وي از جمله مصوبات دور سوم هيئت دولت را اختصاص 364 ميليارد ريال براي توسعه طرح‌هاي راديو و تلويزيوني و دفاتر خبري استاني ذكر كرد.
معاون اول رئيس جمهور اختصاص 165 ميليارد ريال براي گردشگري و دو هزار ميليارد ريال براي ايجاد كارگروه با اختيارات دولت را از ديگر مصوبات اعلام كرد.
وي احداث مجتمع ورزشي دو هزار نفري براي بانوان، ايجاد مجتمع ايثارگران، ساماندهي گلزار شهدا، بررسي لايحه ترخيص كالاي همراه در گمركات، احداث شبكه‌هاي زهكشي، احياي محصول ابريشم، توسعه شبكه‌هاي برق، تامين تسهيلات بانكي براي كارخانه‌‌هاي مشكل‌دار، صدور احداث نيروگاه زباله‌سوز به ظرفيت 500 تن در روز، ساخت يك واحد خودروسازي و پتروشيمي، سرمايه‌گذاري در طرح‌هاي خوداشتغالي و ... را از ديگر مصوبات سفر سوم هيئت دولت برشمرد.
رحيمي از تشكيل كارگروه گردشگري و كارگروه اشتغال در گيلان خبر داد و تصريح كرد: براي اينكه نرخ بيكاري در گيلان را به صفر و يا زير هفت و چهار درصد برسانيم كارگروه اشتغال را در استان برگزار مي‌كنيم.
وي درباره استقبال مردم گيلان از رئيس جمهور بيان داشت: امروز در استقبال مردم گيلان از رئيس جمهور جوانان خواستار ايجاد اشتغال بودند كه به دستور رئيس جمهور تشكيل اين كارگروه در گيلان تصويب شد و سال آينده در استان تشكيل مي‌شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 4 بهمن 1389
اولا" کدوم مدیر لایق در استان هست که عرضه اجرا داشته باشه دوما" مشکلاته بیکاری در استان با این برنامه ها حل شدنی نیست مگر با تاسیس چند طرح ملی مانند خودروسازی و ..........
نا شناس 5 بهمن 1389
آیا حل مشکلات خبرنگاران در این مصوبات بود؟
عبداللهي 7 بهمن 1389
با توجه به خشكسالي در استان اعتبارات بخش اب در مصوبات دور سوم سفراندك مي باشد
علی 8 بهمن 1389
اگر دقت کنید می بینید داریم به گزارشهای یکطرفه عادت میکنیم در گزارش فوق آنچه معاون ریس جمهور گفتند درج شد. جای خبرنگاری که تحقیق کند آمارهای ارایه شده تا چه حد وافعی و یا غیر واقعی است خالیست

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.